Extreme Tactical Dynamics

1.6 star rating Rating - based on 18 reviews & complaints
 
.
View map / directions
Extreme Tactical Dynamics Categories
General Merchandise
Preferred Members
Scuba.com
5.0 star rating 0 miles
Discountmugs.com
4.5 star rating 0 miles Hot Deals
Brake Performance
3.3 star rating 0 miles
Camelot Living
4.8 star rating 0 miles
Natural Area Rugs
5.0 star rating 0 miles

          26403 visitors
Customer Reviews, Ratings & Complaints
Complaint Posted 10/4/2019
Collected Payment - Never Shipped- Unresponsive
They collect payment immediately then stop communicating altogether after a month passes - maybe hoping you have already paid your credit card and can no longer request a refund. Try calling them to place an order instead of ordering online. You w... Read More »
 
 
 
Complaint Posted 3/14/2017
Bunch of crap company
Our volunteer fire department ordered lights from this place in January 2017.they sent wrong ones,i got the rma# and returned them and still have not gotten the right ones.they told me they are on back order.now they won't answer call,email,or FB... Read More »
 
 
 
Complaint Posted 10/13/2016
Stay away from this company, I discovered too late that this is typical
Watch out for this company. Their customer service stinks, as there is NO service. I ordered LED lights, told that I would get them in 2-3 days. After two weeks, I made several attempts by phone and email. All I ever received was an automated resp... Read More »
 
 
 
Complaint Posted 3/29/2016
Worst.Service.Ever. Very shady company
I ordered over $1000.00 worth of lighting equipment,& cannot get any help about my order other than its "backordered" and will be a week.. for 4 months
I ordered over $1000 worth of emergency lighting including a " 48" Full Size Light Bar with Li... Read More »
 
 
 
Complaint Posted 6/20/2015
. 1
. 0
Don't Bother
They will take your money,EVERYTHING is Backordered and WILL NOT answer their telephone or E mail. Worst customer service on the planet. Read More »
 
 
Business's response - by Chris D.on 7/6/2015
Tim, Being that I can not see your Full name or order # it is kind of hard to answer your concerns. On occasion we do have items that go on back order and we notify our customers of that in the event it happens. We deal with a large volume of... Read More »
 
Complaint Posted 4/9/2015
. 1
. 0
Do not waste your time!!
I have never in my life had a worse purchasing experience than with this company! The products I ordered were on backorder (found out by e-mail 2 days after making the order)the e-mail stated to call or e-mail back to make changes to order so, I c... Read More »
 
 
Business's response - by Chris D.on 7/6/2015
Thomas, Please see below. But my biggest concern is that we have taken care of you. Being that I can not see your Full name or order # it is kind of hard to answer your concerns here. On occasion we do have items that go on back order and we n... Read More »
 
Complaint Posted 1/20/2015
. 1
. 0
USELESS!
I ordered 2 lights from this company back on 10.12.2014 and only just today (21.01.2015) received an email from stamps.com saying that ETD have sent me a package. even after 40 days they still charged me for shipping. They also HATE answering the... Read More »
 
 
Business's response - by Chris D.on 7/6/2015
Aiden, Being that I can not see your Full name or order # it is kind of hard to answer your concerns here. I tried looking you up under Aiden as that is a unique name and we do not show an order for that name? I can only speculate but in your ca... Read More »
 
Review Posted 9/23/2014
. 1
. 0
Worst company ever
Repeatedly backorder items and then do not respond to requests for updated delivery time. Unable to get a response for a warranty issue. They do not answer their phones and they do not respond to emails. WORST company ever. Read More »
 
 
Business's response - by Chris D.on 7/6/2015
Mike, Being that I can not see your Full name or order # it is kind of hard to answer your concerns here. If you would like to discuss this further please reach out to me via email at etd.customerservice@gmail.com just 1 time and I will respond... Read More »
 
Complaint Posted 2/22/2014
. 1
. 0
Riff off
Ordered lights on a Monday morning. She said they would ship out that afternoon and charged my card. Got a voicemail that afternoon saying they were on back order and would be four weeks. I called back repeatedly and sent 6 emails over 4 days. No... Read More »
 
 
Business's response - by Chris D.on 7/6/2015
Tim, Tim, Being that I can not see your Full name or order # it is kind of hard to answer your concerns here. On occasion we do have items that go on back order and we notify our customers of that in the event it happens. We deal with a large... Read More »
 
Complaint Posted 2/6/2014
. 1
. 0
Extreme Tactical Dynamics Rip-Off
I too wish I had read these reviews before ordering from Extreme Tactical Dynamics. I had ordered emergency lighting in the past with no problems. On my last order I was told it was on back order. That was six weeks ago.I was told it would be 3 to... Read More »
 
 
Business's response - by Chris D.on 7/6/2015
Thomas, Being that I can not see your Full name or order # it is kind of hard to answer your concerns here. On occasion we do have items that go on back order and we notify our customers of that in the event it happens. I do want to make sure... Read More »
 
Complaint Posted 11/14/2013
. 1
. 0
Rip off/scam company, learn from others
I placed an order in October for lights from extremetacticaldynamics.com. The next day I received an email from Aspire Sales stating my order was received and would be shipped that day. My credit card was charged that day, and I still have no ligh... Read More »
 
 
Business's response - by Chris D.on 7/6/2015
Frank, I can not look up your order as you did not provide your Order # or full name. I apologize you did not have a good experience with our company and I would hope that in the future we could make it right for you. We do not and never have sent... Read More »
 
Complaint Posted 2/26/2013
. 1
. 0
Worst company EVER to deal with
On Feb 12 I placed Order. I have periodically checked the website to find any shipping information. I have also written an email on the 16th, 23 and 26th of Feb. It's now the 26 Feb. I have yet to have a response back from my email in regards to w... Read More »
 
 
Business's response - by Chris D.on 7/6/2015
Chaz, Thank you for your comments. I can not see what happened in your specific order because you did not provide your full name or order #. Since 2013 we have added a LIVE CHAT option to our website on 4/1/2015. This helps with customers being a... Read More »
 
Complaint Posted 8/3/2012
. 1
. 0
bad switch panel
this company has no customer service at all.bought the latest greatest switch panel.when i got my order it was defective.called 10 times in a row no answer .2 weeks and 10 emails later i got a number to return the part but i had to pay shipping.wh... Read More »
 
 
Business's response - by Chris D.on 7/6/2015
Shannon, In reference to your concerns. All of our products are tested and approved by a quality assurance team before they are shipped out. We have improved our customer service by adding LIVE CHAT effective 4/1/2015. Unfortunately 99% of the tim... Read More »
 
Review Posted 7/13/2012
. 1
. 0
EXTREME TACTICAL DYNAMICS OF JUPITER FLORIDA, (NEW NAME 911SIGNALUSA)
I receive a pair of the Halo 8 flush mount lights for fathers day to compliment the pair of ET 7 that I have had mounted in the front and rear windows in my 99 Ford F-250. I mounted the Halo 8 in the grill and found that the white/white combinati... Read More »
 
 
Business's response - by Chris D.on 7/6/2015
Robert, Thank you for your positive comments towards our company. In this day and age it is nice to have customers go out of their way to make positive comments. Typically all you see in the public forums are negative comments not positive ones... Read More »
 
Complaint Posted 7/12/2012
. 1
. 0
Do NOT buy from this company
Unfortunately my story is virtually no different from most of the others you will read here. I bought a set of Stealth Commander visor lights from ETD in October 2011. In April 2012, the lights stopped working completely. I called the company to f... Read More »
 
 
Business's response - by Chris D.on 7/6/2015
Matt Thank you for your comments. These comments are 3 years old now and I can not see our notes in the system as we do not have your order # or full name. I do hope that this was resolved for you from our end. If you have more information pleas... Read More »
 
Complaint Posted 7/7/2012
. 1
. 0
DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!
I'm a volunteer fire fighter who purchased blue lights for my car and after being sent the wrong item it them several months along with several phone calls and emails in order to get the correct item. Once I did manage to talk to "costumer service... Read More »
 
 
Business's response - by Chris D.on 7/6/2015
William, I can not look up your order because you did not provide your full name or order #. What you are saying does not make since to me. If we sent you the wrong product then we would have replaced it right away. Are you sure you did not order... Read More »
 
Complaint Posted 9/6/2011
. 1
. 0
Review 9/6/2011
DO NOT BUY FROM THEM soen over 300 dollars then got a email saying they could not processs it i called and called and called i was told it would not work there was defently money in the acount so i told them just to cancle and not try again they c... Read More »
 
 
Business's response - by Chris D.on 7/6/2015
Robert, I am not to clear on this as you did not provide your order # or full name. However if your credit card declined at the time of purchase of course we did not ship out your order. It is a little late now but if you would like to reach out... Read More »
 
Review Posted 4/15/2011
. 1
. 0
Review 4/15/2011
I called this company for some lights for my police car. They were so friendly and helpful. I received my product within 2 business days as I only live about an hour away. I could not figure out how to hook up my Under Cover 8 TIR 4 lights so I ca... Read More »
 
 
Business's response - by Chris D.on 7/6/2015
Josh, Thank you for reaching out and posting a review for us. It is all to common for people to only air there complaints online or pay other companies such as the BBB to rate them highly. We deal with over 100,000 customers annually so thank... Read More »
 
You are viewing page 1 of 1
 
Additional Business Information
Hours   Phone   (888) 893-3308 Address   1410 park lane south
Jupiter, FL 33458
Website   http://www.extremetacticaldynamics.com Email  
Contact   Chris D Other  
 
 
 
© Copyright 2017 TrustLink All Rights Reserved.